Portaszolgálat, felügyelet
Az épületben 24 órás portaszolgálat működik. A bejáratot, az épület saját parkolóit korszerű, kamerarendszer védi. Az épület főbejáratánál kártyás beléptető rendszer működik, a központi lépcsőházából nyíló jobb és baloldali szárnyak külön - kártyás és számkódos - beléptető rendszerrel rendelkeznek. A biztonságot az éjszakai járőrszolgálat egészíti ki.

Karbantartási ügyelet, takarítás

Folyamatos karbantartási ügyeletet működtetünk. Kollegáink a hibaészleléstől számított 5 órán belül megkezdik a helyreállítást, javítást. A Panorama Offices Irodaház külső és belső közös használatú területeinek napi tisztaságáról takarítóink gondoskodnak.
Kerékpár tartók
Az irodaház alagsorában ingyenes kerékpár tárolási lehetőséget biztosítunk partnereink számára.

Közelben elérhető szolgáltatások

Technikai jellemzők
- nyitható hang- és hőszigetelő ablakok
- 4 csöves fan-coil (hűtő-fűtő) légtechnika
- magas kopás állóságú szőnyegek
- számítógépes hálózat előkészítés
- kazettás álmennyezet
- 3 db személyfelvonó
- 100 db vezetékes fővonal
